ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  1. Οι νεοι δεν γατεχουνε κι οι γεροι δεν μπορουνε ελα και θα σου μαθω 'γω μικιο μου πως φιλουνε.
  2. Ας ειχε μ' εκανεεν ο Θιος σε μοναστηρι κατη,να'ν ' ουλ' η ζηση μου φαϊ, κατσουλες και ραχατη.
  3. Αρεσει μου και το φιλι, μα πλια καλια το χαδι κι απου τη μερα πλια καλια να σμιγομε το βραφυ,
  4. Πως σ'αγαπω και μ' αγαπας ο κοσμος το 'χει μοιωσει μα μη ντο νιωσει ο αντρας σου γιατι θα με σκοτωσει.
  5. Δε γκανω 'γω διχως κριας, αψητο γη ψημενο κι ετουτονα 'ν' η γι-αφορη και δε μεταλαβαιων.
  6. Μονο με κολοκυθανθους κανεις καλους ντολμαδες κι οσο μικη 'ν' η κοπελια οχσο 'χει νοστιμαδες.

2 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΗΤΗ.ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΣΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΡΑΚΙ ΤΟ ΟΦΤΟ ΚΛΠ. ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΡΗΤΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΆΝΩ ΑΠΟ 10 ΦΟΡΕΣ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΟΤΑΝ ΔΕ ΔΙΑΒΑΣΑ (ΤΟ ΝΗΣΙ)ΣΥΓΚΙΝΉΘΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΠΗΓΑΜΕ ΑΝΕΒΉΚΑΜΕ ΣΤΗ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΊΑ..........ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

dyosmaraki είπε...

Η ομορφότερη αφιέρωση για τη συγκεκριμένη ημέρα
Καλημέρες πολλές