ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΝΙΚΟΣ ΝΤΑΚΑΚΗΣ





Δυο βιβλια γραμμενα απο τον πατριωτη μου συγγραφεα ΝΙΚΟ ΚΤΑΚΑΚΗ.
Οταν τ'αρχιζεις θελεις να τα τελειωσεις για να μαθεις οσο γινεται περισσοτερο για τη ζωη των κρητικων,τα ηθη τους, τα εθιμα τους τον πολιτισμο τους, την αγριαδα και τη σκληροτητα που βγαζουν ενω κατα βαθος ειναι ευαισθητοι ανθρωποι.Βασικα με συγκινησαν γιατι εχω βιωματα αρκετα μου θυμιζουν γεγονοτα της παιδικης μου ηλικιας τα οποια με ωραιο και γλαφυρο τροπο μου τα ανεσυρε ο νικος.Περιμενω να διαβασω το νεο του βιβλιο που βραβευθηκε.Παντα τετοια .

1 σχόλιο:

Νίκος Ντακάκης είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελευθερία
για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά.
Φιλικά