ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΠΝΟΥ

ΩΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΕΑ
Επιτελους βρεθηκε απαντηση ποιος ειναι ο καλυτερος εραστης του κοσμου.!!!!!!!!!
Ειναι ο ΥΠΝΟΣ--------ΓΙΑΤΙ!!!!!!!!!!!!
  1. Τουσ παιρνει ολους
  2. Σε παιρνει καθε μερα
  3. Μπορει να σε παρει πανω απο 1 φορα την μερα
  4. Σε παιρνει για πολλες ωρες
  5. Του αρεσουν τα ομαδικα{ μας πηρε ο υπνος ολους μαζι}
  6. Δεν τον ενοχλει το μερος { με παιρνει ο Υπνος οπου ναναι}
  7. Αν δεν σε παρει στεναχωριεσαι {δεν με παιρνει ο υπνος}
  8. Εχει ιαματικες ικανοτητες {με πηρε ο υπνος και συνηλθα}
  9. Ειναι υπουλος {μολις εκλεισα τα ματια με πηρε ο υπνος}
  10. Ανυπομονεις να σε παρει {ποτε θα με παρει ο υπνος}
  11. Αν σε παρει για πολλες ωρες εισαι πιασμενος.
  12. Σε παιρνει οποτε θελεις.
  13. Πολλες φορες μας προτρεπουν να τον παρουμε {ξαπλωσε να σε παρει ο υπνος}
  14. Ζηλευουμε αν τον παιρνουν μονο οι αλλοι [σε πηρε ο υπνος και τον πηρα και γω λιγακι]

Το βρηκα στην εφημεριδα ΡΕΘΕΜΝΟΣ και το μοιραζομαι.

4 σχόλια:

eleni είπε...

Πολύ καλά!Πρέπει να την γιορτάζω,δεν μπορείς να φανταστείς τι υπναρού είμαι,ειδικά το πρωί.

Unknown είπε...

Ειδες Ελενη μου βρηκαμε και την ημερα υπνου, αντε χρονια σου πολλα.Φιλια

Γλυκερία είπε...

Πολύ έξυπνο και με χιούμορ το κείμενο!Πρέπει μάλλον να βρίσκομαι κι εγώ στη λίστα με τους υπναράδες... τι να κάνουμε!Μου έλλειψε για πολλά χρόνια και τώρα που μπορώ τον παίρνω όποτε θέλω!Φιλιά Ελευθερίτσα μου και καλό απόγευμα!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου με την ησυχια σου παρε τον υπνακο.Φιλακια