ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

η ΑΗΔΟΝΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΖΟΥΡΓΟΥ

Ενα βιβλιο επικαιρο των ημερων, λογω εορτασμου της επετειου 1821, αναφερεται στον ξεσηκωμο των ελληνων εναντιον των τουρκων με δυσκολες ομως περιγραφες,που δεν ειναι ευκολο να το διαβασεις ευκολα και γρηγορα αλλα πρεπει να ανατρεχεις στις προηγουμενες σελιδες για να το δεσεις, επισης στην αγαπη των ξενων των φιλελληνων για το ξεσηκωμο του γενους μας, για την αντισταση της ιερης πολης του μεσολογγιου ,πολυ σκληρες εικονες,για τον ερωτα που ειναι απαραιτητος για τη συνεχιση της ζωης και διαιωνιση του ανθρωπου, γιατι αλοιμονο αν σε τετοιους χαλεπους καιρους δεν υπηρχε και ο ερωτας να δωσει μια σταλα χαρας στους αγωνιζομενους ανθρωπους, αλλα και πολυ βροχη , τοσο που σκεφθηκα μηπως δεν εγιναν στην ελλαδα αλλα σε αλλη χωρα, ολο εβρεχε ειχε κακοκαιρια,αλλα πολυ κακοκαιρια.Σε γενικες γραμμες ειναι ενα ωραιο βιβλιο με καλο τελος .

8 σχόλια:

Thalassini είπε...

Ο τίτλος πάντως είναι πολύ ταξιδιάρικος! Ωραία πρόταση! Περιμένω και εγώ τον άντρα μου το απόγευμα να μου φέρει βιβλία που παρήγγειλα! Αν και πολύ θα ήθελα να πάω σε ένα βιβλιοπωλείο και να χωθώωω -χαθώωωω κάτω από τα ράφια αλλάααα....
Φιλάκια πολλά πολλά!

Unknown είπε...

Καλο μου σε καταλαβαινω εχεις κλειστει με την μικρη ,υπομονη και θαρθει ο χρονος που θα πηγαινετε παρεουλα να διαλεγεις.Εγω ταχω παρει αυτα απο την γιορτη μου και ορισμενα μετα και τωρα εχω πεσει με τα μουτρα στη μελετη.Φιλακια

Ανώνυμος είπε...

Παράξενος τίτλος,όμορφη εικόνα στο εξώφυλλο.Όμορφα επίσης και τα πασχαλινά αυγουλάκια σου Ελευθερίτσα μου!Μυρωδιές από άνοιξη και Πάσχα στα σοκάκια σου.Φιλάκια πολλά!Χρόνια πολλά!

Φωτεινή S είπε...

Μόλις πριν λίγο έκανε ανάρτηση η cook για το ίδιο βιβλίο http://cookthebook.blogspot.com/2009/03/blog-post_25.html

Φιλάκια

Unknown είπε...

Γλυκερια μου καλημερα ναι παραξενος τιτλος αυτος ο λογοτεχνης οντως παραξενους τιτλους χρησιμοποιει, το προηγουμενο που διαβασα το ελεγε στον ισκιο της πεταλουδας.Ειπα να προετοιμασω το πασχα μπας και αναστηθουμε και μεις μαζι ,αλλα δεν βαριεσαι τοσα χρονια η ψυχη μας βαρεθηκε την αναταση.Φιλακια

Unknown είπε...

Φωτεινη μου το ειδα απο χθες πολυ ωραια αναρτηση και περιληπτικη, αυτη ειναι κρητικη οχι η δικη μου δυο λογια , αλλα εγω δεν μπορω να γραφω τοσα.

πυθαρακι είπε...

Καλά έκανες και ετοιμάζεσαι.Αυτή είναι η ζωή μας καλό μου.Μια στα σύννεφα και μια στα τάρταρα.Κι αυτή είναι και η ομορφιά της θαρρώ.Σε φιλώ!Να είσαι καλά!Καλημέρα!

Unknown είπε...

Πυθαρακι μου ολα στο μυαλο μας, αλλα θεει α δυαμη και μερικες φορες γονατιζεις.