ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Σμυρνη Συγγνωμη

Ακουσα πολλα κολακευτικα λογια γι'αυτο το βιβλιο, και ειπα ας το παρω να το διαβασω, ενταξει αναφερεται σ'ενα θεμα που εχουν γραψει πολλοι συγγραφεις τοσο που αρχιζοντας ξερεις και τι θα σου που .Εδω λιγο αλλαζει η περιγραφη γιατι δεν επικεντρωνεται στη καταστροφη της πολης αυτη καθ'αυτη,κανει ωραια περιγραφη και για τη ζωη των προσφυγων στους προσφυγικους καταυλισμους, χρησιμοποιει και αρκετα τις χαρακτηριστικες λεξεις και προφορα των μικρασιατων,αλλαζει λιγο η ιστορια και το τελος.Φευγει γρηγορα μεσα σε 2 μερες το διαβαζεις ευχαριστα.Και εχει και ενα ωραιο CD με σμυρκαϊκα τραγουδια, καλη προσπαθεια.
Posted by Picasa

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχω διαβάσει πολλά βιβλία για τη Σμύρνη.Το συγκεκριμένο δεν το ήξερα αλλά αφού λες ότι είναι καλό θα το πάρω.Να είσαι καλά!Φιλάκια και καλό απόγευμα!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου αυτο τον καιρο διαβαζω πολυ και καθε φορα θα γραφω.Φιλια

MOLEMOU είπε...

NA SE AKOUSO KAI 8A TO PARAGILO ME THN KYRA MOU-KALHMERA MAMA-TO BOX DEN DOULEUEI H ESI TO EXEIS ETSI GIATI EBALA MINIMA KAI DE FENETE POU8ENA

Unknown είπε...

Γιε μου....τι κανεις εκει στα ξενα που μου πηγες???Εγω το εβαλα για να δουλευει τωρα τι να σου πω δεν ειμαι και κανας εξπερ στα ιντερνετικα.Φιλακια