ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΜΕΡΑΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΤΑΛΕΝΤΟ ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

http://www.wedfilmmakers.com/blog/

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΖΙΛΜΠΕΡ ΣΙΝΟΥΕ
9-11-1938 νυχτα κρυσταλλων στη γερμανια ,διωκονται οι εβραιοι.
1939 το καραβι ss saint louis ναυλωνεται για να μεταφερει τους εβραιους στην αμερικη.Ομως το πλοιο δεν το δεχεται κανενα λιμανι και αρχιζει η περιπλανηση του καραβιου με ολες τις ψυχες φορτωμενο απο λιμανι σε λιμανι και απο χωρα σε χωρα, Κουβα, Καναδας,Νοτια αμερικη,Βελγιο, Αγγλια Γαλλια και τελικα ολλανδια.Ενα αγωνιωδες ταξιδι γεματο περιπετεια και δοκιμασια ψυχων.

7 σχόλια:

Καραβάκι είπε...

Έχω διαβάσει άλλα βιβλία με παρόμοιες ιστορίες και πάντα με πιάνει ένα σφίξιμο... τράβηξε πολλά αυτός ο λαός.Καλημέρα καλό μου!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου αμα το βρεις διαβασε το αξιζει.Αλλα πραγματι σφιγγεται η καρδια σου με τις περιπετειες αυτων των ανθρωπων και τα δεινα τους απο τους γερμανους.

Καραβάκι είπε...

Καταρχάς δεν σε ξεχνώ... αυτό να το ξέρεις.Κι αν το βρω θα το πάρω.Που θα το βρω δηλαδή.Τελικά αυτοί οι Γερμανοί είναι απίστευτοι..πάντως αυτοί οι άνθρωποι πέρασαν πάρα πολλά.Και οι ψυχές τους ήταν δυνατές...Καλό απόγευμα Ελευθερίτσα μου!Να είσαι και να περνάς καλά!Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Aza το ξερω οτι δεν με ξαχνας, ολοι εχουμε τα δικα μας αυτη την εποχη ειχαμε τους παραδοσιακους χορους στο ΣΕΦ και στο θεατρο Πετρας στη Πετρουπολη και πηρε μερος και ο μικορς και γω ,ομως κουραστηκα πολυ και δεν μπορω να γραφω και να εχω κι¨αλλες σκοτουρες.Φιλια.

Καραβάκι είπε...

Εσύ να είσαι καλά και μην αγχώνεσαι για τα μπλοκ.Καλό μήνα Ελευθερίτσα μου!Φιλάκια!

Benikos place είπε...

Polla filia kai apo mas, exw kardia!!den xanomaste emeis.Naste kal.

Unknown είπε...

Niko Βενια εχει γεμισει το μπλοκ και δεν μπορω να καθισω και να φτιαξω αλλο ,οποτε μ'επιασε και η ζεστη και ασε ολα μαζι σας φιλω.